Friday, May 4, 2012

Προεκλογικές δημοσκοπίσες

Μια ακόμη προεκλογική περίδος περνάει δείχνοντας τα δόντια του κυνοβολευτισμού.

Σήμερα με πήραν τηλέφωνο στο σπίτι για μια δημοσκόπιση από την εταιρία PULSE. Αφού ο αυτόματος τηλεφωνητής μου είπε τι γίνεται, μου έδωσε το δικαίωμα να ακούσω μερικά λόγια για την εταιρία πατώντας ένα κουμπί. Το πάτησα άκουσα τα τσιτάτα και στη συνέχεια με προέτρεψε να συνεχίσω την δημοσκοπική έρευνα, ή να τη διακόψω. Εγώ πάτησα το κομβίο για να ξανακούσω τα εταιρικά τσιτάτα και δεν μου επετράπει.
Ε οκ λέω ας κάνω την έρευνα. Η επόμενη ερώτηση ήταν αν είμαι σπίτι ή στην εργασία μου. Αν και σπίτι είπα να πατήσω το κομβίο της εργασίας και μου ανακοινώθηκε ότι δεν μπορώ να συμετάσχω. Τι στο μπούτσο δηλαδή;
Αμα δουλέυω δεν μπορώ να απαντήσω σε δημοσκοπίσεις; Μόνο άνεργοι συμμετέχουν σε αυτές;
Το άλλο που σκέφτηκα ήταν μήπως θεωρούν ότι το τηλέφωνο εργασίας θα μπορούσε να το έχει σηκώσει ο οποιοσήποτε, οπότε δεν θα ήταν σωστό το δημοσκοπικό δείγμα. Η ερώτηση ισχύει. Ποιό στο μπούτσο είναι το δημοσκοπικό δείγμα;
Η τρίτη σκέψη που με άγχωσε περισσότερο ήταν ότι παίρνοντας τηλέφωνο στο σπίτι, έχουν τη δυνατότητα να αντιστοιχίσουν όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο και απαντήσεις σε 1-4 άτομα. Μια οικογένεια δηλαδή και να πέσει τρελό φακέλωμα!

Πείτε μου ότι γίνομαι παρανοϊκός.

Υ.Γ. Πήραν κανέναν άλλο τηλέφωνο; Τι ερωτήσεις έκαναν;

Υ.Γ. Θα έπρεπε οι εταιρίες δημοσκοπίσεων να υποχρεούνται να ενημερώνουν τους ερωτηθέμενους ποιός παρήγγηλε την εν λόγω δημοσκόπιση. ΑΝ όχι στην αρχή για να μην επηρεάσουν το δείγμα τουλάχιστον στο τέλος των ερωτήσεων. 

No comments:

Post a Comment