
μπαίνοντας στη διαδικασία να παζαρέψω την τιμή με τον εικονικό πωλητή αντιλαμβάνομαι μετά από λίγο "παιχνίδι" ότι η διαδικασία είναι ψιλοστημένη. Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό βέβαια αφού η εταιρία δεν μπορεί να μπαίνει μέσα με τα τερτίπια των πελατών.


Άλλο Ιντερνετικό εμπορικό μαγαζί, δίνει το ίδιο πλυντήριο 350 ευρώ δηλαδή, φτηνότερα και από την "παζαρεμένη" προσφορά του Κωτσόβολου.

Βέβαια ο κάθε έμπορας αυτό κάνει. Αγοράζει κάτι φτηνά και το πουλάει πιο ακριβά. ΑΥτό βέβαια δε σημαίνει ότι ο αγοραστής πρέπει να πέσει στη λούμπα κάθε πωλητή και εδώ χρειάζεται ένα ενεργό καταναλωτικό κίνημα και συνειδητοποιημένοι καταναλωτές και όχι τα πρόβατα που κατοικούν Ελλάδα.
No comments:
Post a Comment