Thursday, November 29, 2012

απορίες ζωής

Βόλτα με το αυτοκίνητο. Ε καλά για ψώνια πήγα ( οι βόλτες είναι κομμένες εδώ και καιρό) και καθώς επέστρεφα πέτυχα μια κοπέλα στο δρόμο της οποία (από απόσταση) μου έκανε εντύπωση η φούστα της η οποία στο ύψος του πισινού είχε το χρώμα του δέρματος ενώ η υπόλοιπη ήταν μαύρη. Πλησιάζοντας με το αυτοκίνητο, και σκεφτόμουν "τι περίεργο ντιζαιν φούστας...ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΣΤΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΙΣΙΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΣΙΝΟΣ!"
Δεν ξέρω τι κατάρα την είχε χτυπήσει, αλλά για κάποιο λόγο η φούστα ήταν αλλού για αλλού αφήνοντας εκτεθειμένο τον καλοσχηματισμένο πισινό της.
Η απορία μου σαν άντρας είναι, αν την πλησίαζε ένας άντρας (εγώ) και της έλεγε κάτι του τύπου: "Εχμμ κοπελιά, υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη φούστα σου...και χμμμμ (επειδή μου αρέσει αυτό που βλέπω) αυτό είναι το τηλέφωνο μου".

Ποια θα ήταν η πιθανή αντίδραση;

No comments:

Post a Comment