Tuesday, June 12, 2012

Μου έχει σπάσει τα @@ τον τελευταίο καιρό η τερατώδης σε διάρκεια διαφήμηση στην τηλεόραση για την μαγική μπάλα που πλένει τα ρούχα κάνοντας οικονομία 999% και προστατεύοντας το περιβάλλον. Δεν είμαι περίεργος άνθρωπος, και σίγουρα η διαφήμιση κοστίζει ένα κάρο χρήματα μιας και είναι τέτοιας μεγάλης διάρκειας αλλά με ενοχλεί όταν πουλάνε προϊόντα που δεν κάνου απολύτως τίποτα. Και για να μην παρεξηγηθώ, προκαλώ τον κατασκευαστή - πωλητή της θαυματουργής μπάλας να προσφέρει επιστημονικά στοιχεία που να στηρίζουν τα λεγόμενα του. Ακόμα και αν εγώ δεν είμαι σε θέση να τα κατανοήσω πχ γιατί άπτονται χημείας ένας χημικός ή χημικός μηχανικός θα μπορούσε να κρίνει αν αυτά είναι αληθή ή όχι. Η αμφιβολία μου έγκειται στο ότι το τελεμάρκετιγκ έχει την συνήθεια να πωλέι προϊόντα αμφιβόλου χρησιμότητας, ποιότητας και αξίας. Τεσπα θα επανέλθω κάποια στιγμή με λεπτομέριες για τις ενστάσεις μου στη διαφήμιση.

No comments:

Post a Comment