Wednesday, April 11, 2012

Καταναλωτικές εμπειρίες

Σε παλιότερο κείμενο μου για τον Κωτσόβολο είχα εκφραστεί αρνητικά για το "παζάρεψε το" και για την τιμολογιακή πολιτική του.

Σήμερα το σχόλιο μου έχει να κάνει με μια καινούρια εμπειρία. Κάνοντας έρευνα αγοράς για καινούριο ψυγείο, που θα έπρεπε να είναι Α++, όσο πιο φτηνό και όσο μεγαλύτερο γίνονταν μέσω του skroutz του bestprice και επιτόπιας αναζήτησης κατέληξα σε ένα Πίτσος (νέο μοντέλο που δεν υπήρχε ακόμα στον διαδυκτιακό τόπο της πίτσος) με χαμηλότερη τιμή στον Κωτσόβολο 472 ευρώ. Αφού έφτασε στα χέρια μου μετά από κάποια λογική καθυστέρηση γιατί δεν υπήρχε απόθεμα, διαπίστωσα ότι η ιστοσελίδα του Κωτσόβολου είχε αλλάξει την τιμή του στα 499 ευρώ.

Ο κάθε έμπορος μπορεί να βάζει ότι τιμές θέλει, όμως αφενός μου κάνει εντύπωση η άυξηση της τιμής του μετά την αγορά από εμένα, αλλά και το γεγονός ότι παρά την αύξηση της τιμής, σε εμένα το πούλησε στην τιμή που το βρήκα δηλαδή 472 ευρώ.

Να σημειώσω πάντως ότι το ψυγείο ήρθε εντός 7 ημερών και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την παράδοση.

No comments:

Post a Comment