Monday, February 14, 2011

ΚΟΣΤΟΣ ΖΩΗΣ ΕΞΩ ΚΑΙ ΕΔΩ

Πριν από μερικές μέρες απέκτησα το πρώτο μου smartphone. Το ZTE Blade από το Ηνωμένο Βασίλειο (Orange San Fransisco). Κόστισε 119 ευρώ, αρκετά φτηνότερο από τα 159 που πωλείται εδώ από τη Wind.
Επίσης έκανα και μερικά ακόμα ψώνια. Μεταξύ άλλων το άρρωμα Bulgari Jasmine Noire που τα 100ml εδώ τα βρίσκω 120 ευρω, στην Αγγλία (και μάλιστα όχι στα duty free που κόστιζε 77 ευρώ) μου κόστισε 71 ευρώ.
Κάτι παπούτσια για τρέξιμο, Asics Kayano 17 κόστισαν 95 ευρώ από 120 εδώ.

Όλα τα παραπάνω στην Ελλάδα θα μου κόστιζαν 399 ευρώ, ενώ στην Αγγλία 114 ευρώ φτηνότερα.
Αν είχα πάει αποκλειστικά για ψώνια, όχι μόνο δικά μου αλλά και φίλων με τέτοιες διαφορές το εισητήριο μετ'επιστροφής θα μου έβγαινε τσάμπα και θα είχα και κέρδος!!

Εντάξει, μπορεί να έχουν μεγαλύτερη εσωτερική αγορά και να πετυχαίνουν καλύτερες προσφορές από τους κατασκευαστές, επίσης μπορεί τα μεταφορικά να είναι λιγότερα. Δεν έχω εμπειρία για τα τεκτενόμενα με τις εμπορικές αντιπροσωπείες, αλλά η διαφορά μου φαίνεται τερατώδης. Και μετά έχουμε και την κυβέρνηση να μειώνει μισθούς και συντάξεις ενώ διάφορα όπως τα παραπάνω (που οκ, δεν είναι ευρείας κατανάλωσης αλλά και στα άλλα δεν πάμε πίσω) κοστίζουν πιο ακριβά.
Κάτι δεν πάει καθόλου καλά εδώ αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

update:
και μετά διαβάζει κανείς άρθρα σαν και αυτό της Καθημερινής για "τον φόβο πιθανής εκτίναξης των τιμών των τροφίμων" και δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις :S

No comments:

Post a Comment