Thursday, August 23, 2012

Τι άλλο θα πάρουν; updated

Είναι φαιδρό στα όρια του θλιβερού. Προσπαθώ να κάνω οικονομία στο σπίτι. Συσκευές υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωης, λάμπες οικονομίας, διακόπτες στις πρίζες για να κλείνω τα νεκρά φορτία (φορτιστές, TV κλπ), χρονοδιακόπτες στα πλυντήρια για να δουλεύουν με νυχτερινό ρεύμα, μαγείρεμα επίσης με νυχτερινό όποτε γίνεται, ανεμιστήρας αντί για κλιματιστικό, ηλιακός θερμοσίφωνας. Φυσικό αέριο αντί για πετρέλαιο. Νερό με το σταγονόμετρο. Ως αποτέλεσμα η κατανάλωση ρεύματος (κλπ ΔΕΚΟ) να είναι αρκετά αν όχι πολύ χαμηλή. Λιγότερο από 40 ευρώ το μήνα. Μα και έτσι ακόμα, τα σκατοχαράτσια που μου φορτώνουν το κεφάλι δεν με αφήνουν σε χλωρό κλαρί.
Δεν ξέρω πια από που να μειώσω τα έξοδα. Κάνω ό,τι μπορώ. Δεν καπνίζω, δεν πίνω, το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ, αποφεύγω τις μαλακιούλες και τα μαρκετίστικα κόλπα στα σούπερμαρκετ. Για αντικείμενα που χρησιμοποιώ τακτικά έχω εντοπίσει το κατάστημα με τις χαμηλότερες τιμές στο είδος τους (και στα @@ αν δεν είναι Ελληνικά, δεν μου περισσεύουν) δεν πίνω αναψυκτικά, δεν τρώω έξω, δεν πάω για ποτό ή για καφέδες, έχω κόψει και το σινεμά, και τις αγορές CD, DVD, περιοδικών και κυριακάτικων εφημερίδων. Το κινητό το έχω στο χαμηλότερο δυνατό πάγιο και μου έκαναν και έκπτωση για ανέργους.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΛΕΦΤΑ. ΤΑ ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ. Οι οποίοι πληρώνουν και όλα τα έξοδα μου. Τι άλλο να δώσω πια; Σε λίγο που θα αρχίσετε να φορολογείτε την ύπαρξη μου με τη μέρα, με την αναπνοή ή το πόσες φορές ανοιγόκλεισα τα μάτια μου, θα είμαι ο επόμενος αυτόχειρας στην πλατεία Συντάγματος γιατί δεν θα έχω τίποτα άλλο να σας δώσω.
Και θα σας αφαιρέσω το δικαίωμα να παίρνετε από μένα.

update:
έχω σταματήσει να φωνάζω τεχνίτες στο σπίτι για επισκευές. Προχτές μου χάλασε μια συρόμενη σίτα. Την αποσυναρμολόγησα και την έφτιαξα μόνος μου. Όμοια όταν πριν απο μερικούς μήνες μου χάλασε η βρύση στο μπάνιο, την άλλαξα μόνος μου. Το αυτόματο πότισμα το έβαλα μόνος μου. Το ρολό του παραθύρου που έσπασε; Και αυτό μόνος μου το έφτιαξα. Κάτι πλακάκια στο μπάνιο που φούσκωσαν και ξεκόλλησαν μόνος μου τα έφτιαξα. Το σπίτι που πρέπει να βάψω μόνος μου θα το βάψω. Ψωμί φτιάχνω επίσης μόνος μου: αγοράζω αλεύρι σε τιμή χονδρικής και το φτιάχνω στον αρτοπαρασκευαστή. Και όταν χάλασε και αυτός μόνος μου τον έφτιαξα. Οπότε μην αναρρωτιέστε που πάνε τα έσοδα σας. Ούτε ΦΠΑ έχω να δώσω όυτε να πληρώσω τίποτα έξτρα.

No comments:

Post a Comment