Friday, August 10, 2012

Λεξάριθμοι και άλλες χοντρές μαλακίες

Έτυχε να παρακολουθώ ΝΕΤ χθες ή προχτές το πρωί, για πρώτη φορά εκπομπή ενημερωτικού τύπου που διαβάζουν τις εφημερίδες κλπ. Ότι έκανε ο Λυριτζής και ο Οικονόμου πριν τους φάει η μαρμάγκα για τα ευρά που εισέπραταν.
Τεσπα, οι παρουσιαστής είχε καλεσμένο στο στούντιο τον ανεκδιήγητο τύπο με τις αριθμολογίες. Αυτές οι λέξεις αυτά τα γράμματα αυτοί οι αριθμοί άρα ισότητες και μαλακίες τούμπανα. Και κοτσάρανε οι γελοίοι τύποι της ΝΕΤ πλάνα από το CERN για την αναζήτηση του Μποζονίου Χιγκς. Και έχωνε ο άλλος από δίπλα αριθμούς και αποδείξεις για το επιστημονικό του πράγματος.

Θα ήθελα να κάνω μια έκκληση σε όσους σχεδιάζουν το πρόγραμμα της ΝΕΤ και ας μου συγχωρεθεί ο έντονος τόνος. Δεν ξέρω πόσα σας πληρώνουν όλα αυτά τα όντα για να τους βγάζετε στο γυαλί. Δεν λέω ψόφιος μήνας ο Αύγουστος κάπως πρέπει να γεμίσει ο τηλεοπτικός χρόνος. Αλλά για ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟΥ ΔΟΥΛΟΥ, ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, ΤΩΝ 12 ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ κλπ επειδή σας πληρώνουμε εμείς, εγώ, οι γονείς μου, οι φίλοι μου και οι οχτροί μου, ΜΗΝΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΡΕΝΤΙΚΩΛΑ σε κοινη θεα. Γίνεστε ρεντίκωλο τόσο εσείς που τους επιλέγετε (και ας μη σας γνωρίζουμε) όσο και οι παρουσιαστές σας αλλά πέφτει και το image του καναλιού. Ποιός σωστός και προσγειωμένος επιχειρηματίας θα θελήσει να κάνει διαφίμηση και να συνδέσει το όνομα του με ούφο μαγείες και παραϊστορίες;
Αλλά ξέχασα στα @@ σας η διαφήμιση, εσείς πληρώνεστε από εμένα και τον κρατικό κορβανά...


Με κάτι τέτοιες μαλακίες καταποντίζονται τα νούμερα της δημόσιας τηλεόρασης (το πιάσατε το υπονοούμενο - νούμερα ε νούμερα; Βαριέμαι να υπολογίσω και τι λεξάριθμο έχει.)

Πολύ ωραία τα λέει και στο δικό του ο Ν. Σαραντάκος

No comments:

Post a Comment