Sunday, July 22, 2012

Μαχαίρι ξεφλουδίσματος

Στην συνεχή αναζήτηση για λιγότερα απορρίματα βρήκα αναπάντεχο σύμαχο σε ένα μαχαίρι ξεφλουδίσματος σαν αυτό.
Το ανακάλυψα πρώτη φορά όταν ήμουν στο εξωτερικό και η χρησιμότητα του φάνηκε αμέσως. Επιστρέφοντας αγόρασα ένα για τον πατέρα μου ο οποίος για καιρό δεν το χρησιμοποιούσε και μόνο μετά από τσίγκλισμα άρχισε δειλά δειλά να το χρησιμοποιεί. Σε σημείο που γύρισε πρόσφατα και μου είπε "μακάρι να είχαμε και άλλο". Τόσο πολύ χρήσιμο του φάνηκε τελικά. Σε άλλη περίπτωση μια κοπέλα μου συνήθιζε να ξεφλουδίζει πατάτες και αγγούρια με μαχαίρι και επειδή βαριόταν να κόψει προσεκτικά λεπτές φλούδες πέταγε σχεδόν το μισό λαχανικό κόβοντας φλούδες πάχους ακόμα και 5 χιλιοστών!!! Γεγονός που κόπηκε πάραυτα με την έλευση μου. Κυρίως γιατί ανέλαβα εγώ να ξεφλουδίζω τα λαχανικά και όχι γιατί εκείνη ασχολήθηκε :(

No comments:

Post a Comment