Sunday, February 26, 2012

Σκηνή πρώτη στο γραφείο του υπουργού

διαβάζω το κείμενο της Καθημερινής για την ενοποίηση των φόρων στα ακίνητα. Εκεί, πέρα από τα άλλα, λέει και διάφορα βαρύγδουπα του τύπου:"Μάλιστα δόθηκε εντολή στις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών να διερευνήσουν το όφελος για τα δημόσια ταμεία αλλά και το κόστος που θα προκύψει για τα νοικοκυριά."

Θα μπορούσα να υποθέσω ότι αυτή η εντολή είναι του ίδιου βάρους και με εκείνη την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της επίσκεψης Ερντογάν στην Αθήνα, που τελικά τον ξέχασαν μαζί με τις βαλίτσες του στην Άγκυρα.

Εναλλακτικά φαντάζομαι το σκηνικό: Υπουργός (βαρέων βαρών) να σκέφτεται:
"μούμπλε μούμπλε καλή μπάζα κάναμε από το χαράτσι με τη συνεργασία της ΔΕΗ. Μας χάλασε λίγο την μανέστρα η ENERGA και η Hellas Power με τους λογαριασμούς στην Ελβετία, αλλά ευτυχώς είχαν λίγους πελάτες οπότε μικρό το κακό."
"χμμμμμ πως θα επανεκλεγούμε τώρα; Μήπως αν λέγαμε ότι θα κάνουμε όλους τους φόρους των ακινήτων 1 φόρο; Τι ιδέα κατέβασα πάλι ο άτιμος. Έτσι σε κανα χρόνο θα μπορούμε να βάλουμε κιάλλο φόρο στα ακίνητα, αφού με ένα μόνο κινδυνεύουμε να μας περάσουν για μαλάκες".
"Χμμ κάτσε να επιτελέσω το καθήκον μου ως υπουργός"

- Νίτσααααα (η γραμματέας του) ρώτα το Μπάμπη τον κηπουρό, πως του φαίνεται ένας μοναδικός φόρος μόνο στα ακίνητα; Και πες μου τι θα σου πει και φέρε και ένα μιλφέιγ.
"Την πούλεψα πάλι. Καμια 10000 χιλιάδες ψήφους τις έχω στην τσέπη μου"
ΜΟΥ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ (σατανικό γέλιο αυτο-ικανοποίησης)
"Βούρ τώρα να τσιμπίσουμε κανά κοψίδι μετά το γλυκό, γιατί ο άλλος έχει ακόμα το προβάδισμα."

No comments:

Post a Comment