Thursday, July 21, 2011

ME vs Apple

Μετά από κάποιο σχόλιο για την μη πρόθεση μου να καταθέσω ένα μηνιάτικο ή και περισσότερα για την αγορά προϊόντος Apple, βγήκαν διάφοροι για να με ενημερώσουν ότι είμαι λάθος, ότι τα προϊόντα σπάνε και δεν είναι κλειστά κλπ.
Γουαϊ δε φακ σουντ αϊ κεαρ;
η εταιρία πουλάει κυρίως λάιφσταϊλ και μούρη. Και μάλιστα τα πουλάει πανάκριβα. Για το iphone 3GS υπολογίστηκε με βάση την αξία των εξαρτημάτων ότι το πουλάει με πάνω από 50% κέρδος. Δηλαδή κάτσε ρε φίλε, έχεις κάποιον που σου πουλά κάτι το οποίο είναι μεν ωραίο από διάφορες απόψεις, αλλά παράλληλα σου πιάνει τον κώλο και εσύ τον ευχαριστείς και τον υποστηρίζεις από πάνω; Που κάθε χρόνο απαιτεί λίγο πολύ την κατάθεση νέου ποσού για την αντικατάσταση του "παλαιού" μοντέλου και γουστάρεις; Πραγματικά η λογική και κυρίως η έλλειψη της σε ορισμένους μου κάνει τρελή εντύπωση.

Όταν αγοράζω κάτι θέλω να έχει αντοχή στον χρόνο. Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο πάνω του. Θέλω να είναι αξιόπιστο και να ξέρω ότι μπορώ να το κάνω ό,τι θέλω. Ότι είναι δικό μου και μπορώ να του βάλω ό,τι ανταλλακτικά θέλω. Δεν θέλω να είμαι θύμα του μάρκετινγκ.

και καλά εσείς τραβάτε να ψωνίσετε iPhones και iPads.

Ο μόνος λόγος που μου φαίνεται ελκυστικό το iPad είναι γιατί μπορεί να αντικαταστήσει την εφημερίδα στην τουαλέτα, αλλά δεν μου φαίνεται ικανός λόγος για να τα σκάσω. Ρίξε την τιμή στα 200 ευρώ χρυσή μου και ευχαρίστως να σε προτιμήσω.

No comments:

Post a Comment