Wednesday, January 20, 2010

Ασφάλεια Email και άλλες ιστορίες

Ένας από τους δευτερεύοντες λογαριασμούς μου email, έπεσε θύμα των ομάδων που αφού βρουντον κωδικό εισόδου αρχίζουν και στέλνουν σωριδών διαφημιστικά email στις αποθηκευμένες επαφές.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα πως ανακάλυψαν τον κωδικό.
Αποφεύω να έχω κοινούς κωδικούς σε διασταυρούμενες υπηρεσίες. Πχ έχω διαφορετικό κωδικό στον Blogger και διαφορετικό κωδικό στο email που γνωστοποιώ στον blogger. Επίσης δεν δίνω το email μου σε applications στο facebook και σε επίφοβες εφαρμογές που προσφέρουν "δωρεάν" smileys, ringtones και λοιπά.

Οι παρατηρήσεις μου σχετικά με το φαινόμενο έχουν να κάνουν με το ότι:

Οι εισβολείς βάζουν στο auto reply ή vacation reply το διαφημιστικό μήνυμα τους. Έτσι όποιος μου στέλνει email, λαμβάνει αυτόματα spam.

Οι εισβολείς δεν αλλάζουν τον κωδικό σου, αλλά τοποθετούν είτε δικές τους κρυφές ερωτήσεις ώστε να μπορούν να τον ξαναβρούν,

είτε τοποθετούν δικιά τους διεύθυνση email ώστε να λαμβάνουν τις αλλαγές που κάνεις στον κωδικό σου, όταν το πάρεις χαμπάρι.

Όπως και να έχει, το Gmail, όπως ανέφερα προηγουμένως φαίνεται να έχει μερικά χαρακτηριστικά ασφαλείας παραπάνω.

No comments:

Post a Comment