Monday, September 14, 2009

SKYPE και άγιος ο Θεός

Αν σήμερα μου ανάθεταν να διαφημίσω μια υπηρεσία τηλεφωνίας για την οποία όμως θα πίστευα ταυτόχρονα ότι επιτελεί το έργο που ανακοινώνει, αυτή σίγουρα θα ήταν το SKYPE και θα το διαφήμιζα με τον ενθουσιασμό που βλέπει κανείς σε εκπομπές Τηλεμάρκετινγκ στην τηλεόραση για συσκευές και προϊόντα, τα οποία τα αγοράζεις και μετά τα ξεχνάς στο υπόγειο.

Αλλά το Skype είναι διαφορετική περίπτωση. Ευρισκόμενος για αρκετά χρόνια στο εξωτερικό, χρειάστηκε ουκ ολίγες φορές να επιλύσω προβλήματα στους υπολογιστές της οικογένειας πίσω στην Ελλάδα. Είτε καρφωμένος πίσω από ένα τηλεφωνικό ακουστικό ακούγοντας βροχή τις μονάδες να πέφτουν, με το άγχος που συνεπάγονταν ο φουσκωμένος λογαριασμός του ΟΤΕ, είτε πίσω από το μικρόφωνο του υπολογιστή μου μιλώντας στο MSN, ή το Skype και επιχειρώντας αρχικά να δίνω οδηγίες από μνήμης (αν δεν είχα το αντίστοιχο προβληματικό πρόγραμμα στον δικό μου υπολογιστή) ή με το να προσπαθώ να διακρίνω μέσω μιας παμπάλαιας κάμερας τα τεκταινόμενα στην οθόνη 2000 χλμ μακρυά.
Οι συνομιλίες αυτές συχνά πυκνά τραβούσαν σε μάκρος πέραν την μίας ή των δύο ωρών, με ψυχολογικές επιπτώσεις και για τις δύο πλευρές. Της δικιάς μου γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω τι μου περιέγραφαν, της δικιάς τους γιατί δεν μπορούσαν να μου δώσουν να καταλάβω τι βλέπουν.
Μετά το πέρας κάθε τέτοιας συνομιλίας, ήμουν χωρίς υπερβολή ράκος.
Εδώ και λίγες μέρες όμως όλα άλλαξαν. Η νέα έκδοση του Skype περιλαμβάνει μια επιλογή για να βλέπει ο συνομιλητής σου την οθόνη σου και αντιστρόφως, το οποίο μου έλυσε κυριολεκτικά τα χέρια.
Αντί να κάθομαι να κάνω περιγραφές του τύπου
"πάτα το κουμπάκι κάτω αριστερά, που μοιάζει με ανθρωπάκι"
"Μου άνοιξε κάτι που λέει ιαχου (yahoo)"
"όχι αυτό κλείστο, ένα άλλο, μπλέ ανθρωπάκι"
κλπ κλπ

τώρα μπορώ να τους λέω επακριβώς που και τι να πατήσουν, και να καθοδηγώ δεξιά και αριστερά, χωρίς περιττές χρονοτριβές και να έχω πλήρη εικόνα του τι βλέπουν χωρίς να χρειάζεται να περιγράψουν τίποτα.

Καλέστε λοιπόν το 0800700600500 για να παραγγείλετε και να απολαύσετε το καταπληκτικό αυτό προϊόν:))))))

No comments:

Post a Comment