Tuesday, July 14, 2009

ΚΑΘΙΚΙ Η ΚΑΤΑΚΑΘΙΚΙ;

καθίκι, το

Υπάρχουν πολλών ειδών καθίκια.
Καθίκια τυφλά,
καθίκια κουφά,
καθίκια κακομαθημένα
καθίκια χουντικά,
καθίκια περιστασιακά,
καθίκια εγωιστικά,
καθίκια τηλεοπτικά,
καθίκια δημοσιογραφικά,
καθίκια τοκογλυφικά,
καθίκια τραπεζικά,
καθίκια πολιτικά,
καθίκια απολίτικα,
καθίκια πολιτιστικά,
καθίκια καθηγητικά,
καθίκια αριστοκρατικά,
καθίκια πριγκιπικά,
καθίκια που έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου
και ίσως και άλλα που δεν μου έρχονται στο μυαλό γιατί δεν είχα την τύχη ή μάλλον την ατυχία να συναντήσω.
Είμαι βέβαιος ότι ένα καθίκι είμαι και εγώ για κάποιο ή και όλα τα παραπάνω καθίκια αλλά πραγματικά όπως έχω πει παλιότερα είμαι φασίστας ενάντια στους φασίστες, φανατικός ενάντια στους φανατικούς, καθίκι απέναντι στα κάθε λογής καθίκια.
Καθικιά για παράδειγμα είναι να ζητάς κάτι το οποίο δεν μπορούν να σου προσφέρουν να σε βρίζουν μετά. Αν για παράδειγμα σου ζητάνε ένα κατοστάρικο για το εισιτήριο του μετρό πχ και εσύ δεν έχεις ή δεν θέλεις να τους δώσεις είναι καθικιά να σε βρίζουν μετά.
Επίσης αν σου προσφέρουν κάτι το οποίο δεν θέλεις, είναι καθικιά να σε βρίζουν επειδή δεν το θέλεις.
Παρομοίως αν σου προσφέρουν κάτι το πάρεις αρχικά αλλά μετά αλλάξεις γνώμη και το επιστρέψεις είναι καθικιά να σε βρίζουν για αυτό. (έχω δυστυχώς υπάρξει τέτοιο καθίκι).
Και τελικά, είναι καθικιά να ζητάς, να λαμβάνεις όσα το δυνατόν μπορούν να σου δώσουν και μετά να ζητάς και τα ρέστα γιατί δεν σου έδωσαν και άλλα.

Αυτά και άλλα δεν είναι απλά καθίκια, είναι κατακαθίκια.

ούστ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε

No comments:

Post a Comment