Wednesday, September 30, 2015

Ενα παράδειγμα της κατάστασης του λιανικού εμπορίου στην Ελλαδα (ή γιατί αγοράζω από το εξωτερικό)

Στο σπίτι που νοικιάζω ο νεροχύτης έχει την παρακάτω βρύση της FRANKE.


Το μοντέλο στην κουζίνα μου διαφέρει ως προς το αναμεικτικο μηχανισμό, αλλά η κεφαλή είναι η ίδια.
Αυτή η κεφαλή "βουρτσακι" έχει ενα διακοπτάκι για να στέλνει τη ροή στη μία ή την άλλη έξοδο. Και αυτό έχει χαλάσει. Το νερό τρέχει και από τις δύο εξόδους ταυτόχρονα.

Τηλέφωνο στην Franke για να ρωτήσω για ανταλλακτικό, μου λένε 90+φπα.
Τηλέφωνο σε δύο διαφορετικούς τοπικούς πωλητές της Franke, ο ένας μου είπε 88€+φπα, ο άλλος 89€+φπα.

Την εργοστασιακή κεφαλή την βρήκα μετά από λίγη ώρα ψαξίματος για 29 λίρες από το UK, (δεν την στέλνουν ελλάδα, αλλά υπάρχουν τρόποι παράκαμψης)



20 λεπτά μετά από ψάξιμο στο EBAY, βρήκα παρόμοια κεφαλή με  ~22$ μαζί με την αποστολή στην Ελλάδα.


Να σημειωθεί, ότι το εν λόγω εξάρτημα είναι εντελώς πλαστικό, εκτός από το διακοπτη εναλλαγής. Το κόστος κατασκευής του, δεν νομίζω ότι θα ξεπερνούσε τα 5€. Και το πουλάνε λιανική σχεδόν 100€!!!.

Εντάξει, υπήρχαν μέρες που μπορεί να σκορπούσαμε τα κατοστάρικα σαν χαρτοπετσέτες. Και ακόμα θα υπάρχουν άνθρωποι που τα 100€ τους φαίνονται ψίχουλα. Εγώ δυστυχώς δεν είμαι από αυτούς και η Franke δεν θα δεί φράγκο από μένα. Πολύ περισσότερο δε, που με 100€ θα μπορούσα να αγοράσω ολοκαίνουρια (σουπερ ουαου) βρύση και να μου μείνουν και για τον υδραυλικό (αν δεν την έβαζα μόνος μου).

No comments:

Post a Comment