Saturday, October 12, 2013

Vodafone με 22 ευρώ

Εδώ και περίπου 1,5 μήνες άλλαξα εταιρία κινητής τηλεφωνίας.
Από Cosmote μετακινήθηκα στη Vodafone.
Τετάρτη βράδυ 20:30 περίπου χτυπά τηλέφωνο στη συμβία.
"Γεια σας είμαστε από τη Βονταφον....μπλα μπλα μπλα, 30 ευρώ πάγιο με 1500 λεπτά και sms σε όλα τα δίκτυα + 750 MB internet, 22,κάτι ευρώ για μεταφορά 2 αριθμών. Η προσφορά ισχύει μέχρι τις 21:00 το βράδυ."
Σιγά μην δε δεχόμασταν. Στην κοσμοτέ εγώ πλήρωνα 25-28 ευρώ για 1500 σε κοσμοτε και 100MB internet, ενώ η συμβία πλήρωνε 50-60 ευρώ για πακέτο με επιπλέον λεπτά σε άλλα δίκτυα.

Το χαμηλό κόστος είναι το καλό της υπόθεσης.

Στα αρνητικά της υπόθεσης περιλαμβάνονται:

  • Επειδή μένουμε σε παραμεθόρια περιοχή, που και που πιάνω δίκτυα της αλλοδαπής. Με την Κοσμοτέ αυτό δεν συνέβαινε. Πρέπει να θυμηθώ να κάνω φραγή, μη μου έρθει κανένας παλαβός λογαριασμός και ψάχνομαι.
  • Η ταχύτητα του ίντερνετ είναι απαράδεκτα αργή. Δουλεύει μεν, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο της κοσμοτέ. Τελικά είναι αληθινή η διαφήμιση με την κόρνα στο αυτοκίνητο.
  • Όταν μου έστειλαν το συμβόλαιο για να το υπογράψω το κούριερ που το έφερε είχε την απαίτηση να το παραλάβει εδώ και τώρα. Του λέω ρε μάστορα να μην το διαβάσω πρώτα; Να δω τι υπογράφω; Αν θες μου λέει έλα στο γραφείο. Εδώ δεν μπορώ να στο αφήσω. Και μου έδειχνε κάτι μαλακίες στο κομπιουτεράκι που θα υπέγραφα. Με το που το λαμβάνεις μου λέει, πρέπει να σταλεί το αποδεικτικό αποστολής πίσω.
  • Στο συμβόλαιο (που πήγα και διάβασα στο γραφείο) το κομμάτι που μου έδωσαν να διαβάσω και να υπογράψω δεν είχε τα κόστη και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Το είχε όμως το αντίγραφο, το οποίο παρέλαβα αφού υπέγραψα το πρωτότυπο. WHAT THE FUCK MAN?
  • Μικρό το πρόβλημα εδώ, στον πρώτο λογαριασμό με χρέωσαν μία ημερολογιακή μέρα χρήσης του συμβολαίου και στη συνέχεια έναν ολόκληρο μήνα. Δηλαδή δεν μπορούσαν να χρεώσουν ένα ολόκληρο μήνα μετρώντας από την πρώτη μέρα χρήσης.Έπρεπε να αρχίσουν το μέτρημα από τη δεύτερη.
  • Τους έγραψα μερικά σχόλια μέσω ιντερνετ για τα προβλήματα μου σχετικά με το συμβόλαιο, που υποτίθεται θα απαντούσαν μέσα σε 2 μέρες. Όση απάντηση λάβατε εσείς, άλλη τόση έλαβα και εγώ.
  • Τέλος, κάτι ακόμα που δεν θυμάμαι...
πάντως για 22 ευρώ δεν είναι και άσχημα. Η κοσμοτέ ούτε που έκανε τον κόπο να μου κάνει αντιπροσφορά. Πελάτης της από το 1998 όταν πρώτο πήρα κινητό... Ή μάλλον προσπάθησε μάλλον να μου κάνει, το βράδυ πριν αλλάξει η σύνδεση, αλλά δεν πήρα χαμπάρι την κλήση και δεν με ξαναπήραν.

No comments:

Post a Comment