Monday, September 30, 2013

Συζήτηση με έναν υποστηρικτή της Χρυσής Αυγής

Προχτές με άσχετη αφορμή, γνώρισα ένα παλικάρι το οποίο πάνω σε σχόλιο για το ότι έπιασαν την Χρυσή Αυγή ως εγκληματική οργάνωση, είπε με σταθερή φωνή:
"Η ΧΑ δεν είναι εγκληματική οργάνωση."
Έλα μου πως το είπες αυτό;
"Η ΧΑ δεν είναι εγκληματική οργάνωση." επανέλαβε αυτός.
Στην παρέα βρισκόταν ένας δεξιός αστυνομικός καράΝΔ που θα έλεγαν στο χωριό μου και ένας ψιλοεθνικιστής που κάποτε σε κάτι εκλογές μου είχε πει να ψηφίσω ένα τελειωμένο εθνικιστικό κόμμα (δεν θυμάμαι ποιο, ίσως το Εθνική Συμμαχία) "για να μην πάει χαμένη η ψήφος μου".
Anyway αυτοί οι δύο δεν ασχολήθηκαν με τη συζήτηση που ανέκυψε μετά. Αν και ο αστυνομικός φάνηκε να συμφωνεί με την σύλληψη τους.
Οπότε αρπάζομαι από την ατάκα του και τον ρωτώ, να μου πει τι ακριβώς έχει κάνει η ΧΑ το οποίο είναι ωφέλιμο για τον τόπο. και κάπου αναφέρθηκε και η δολοφονία του Φύσσα ότι δεν την έκανε η χρυσή αυγή.
Το παλικάρι μου λέει επί λέξει:
"το κράτος ήθελε τον Φύσσα νεκρό".
Το κράτος; τον ρωτώ;
Ποιο κράτος; Δεν είναι πολύ γενικόλογη (και συνομωσιολογική) η ατάκα αυτή; Το κράτος αποτελείται από πολιτικούς, δημ υπαλλήλους, αστυνομικούς κλπ. Ποιος από όλους τον ήθελε νεκρό; Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας; ο Σαμαράς; ο Βενιζέλος; η ΚΥΠ; και στην τελική έστω ότι όντως "το κράτος" τον ήθελε νεκρό, ο Ρουπακιάς δεν κρατούσε το μαχαίρι που τον σκότωσε και το ομολόγησε; Ο Ρουπακιάς δεν είναι μέλος της Χρυσής Αυγής; Γιατί να πιστέψω αβασάνιστα ότι κάποιος άλλος ήθελε τον Φύσσα νεκρό και όχι η ΧΑ; (κάτι άλλο που δεν μου έκοψε να του πω εκείνη την ώρα είναι ότι και η ΧΑ είναι κράτος αυτή τη στιγμή, εφόσον έχει βουλευτές και εγκάθετους στη βουλή και στα σώματα ασφαλείας και θα του το αναφέρω αν ξανασυναντηθούμε ποτέ, οπότε το κράτος ναι τον ήθελε νεκρό όταν το κράτος προσωποποιείται στα πρόσωπα των μελών της ΧΑ που έχουν κρατικές θέσεις.)
Ρε του λέω, θυμάσαι τους διαφόρους που έχουν πεθάνει κατά καιρούς σε συμπλοκές οπαδών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού; Το κράτος τους σκότωσε αυτούς; Δεν είναι λογικό όταν δύο ομάδες βρίσκονται σε αντιπαλότητα και συμπλέκονται, ότι μπορεί να υπερβούν κάποια όρια και να γίνει κάποιο θανατηφόρο περιστατικό; Όπως τώρα με τον Φύσσα;

Ε ναι μου λέει δίκιο έχεις, ακούγεται κάπως, αλλά το κράτος τον ήθελε νεκρό. Επέμενε.

Την ώρα που μου τα έλεγε αυτά, μου έκλεινε το μάτι.
Την πρώτη φορά νόμιζα ότι μου το έκλεινε για να μου δώσει να καταλάβω ότι έκανε τον δικηγόρου του διαβόλου και ότι δεν τα πίστευε πραγματικά, απλά έκανε συζήτηση αστειευόμενος ίσως. Γρήγορα συνειδητοποίησα όμως ότι αυτό ήταν τικ το οποίο μέχρι εκείνη την ώρα δεν το είχε εμφανίσει. Ίσως επειδή τον πίεσα ή τον έφερα σε δύσκολη θέση να εμφανίστηκε εκείνη την ώρα.

Και συνέχισε, εγώ πιστεύω ότι η Ελλάδα πρέπει να ανήκει στους Έλληνες.
Του λέω ΟΚ, αλλά έχεις υπόψη σου ότι όλοι οι λαθρομετανάστες που εδώ δεν έχουν στον ήλιο μοίρα ήρθαν εδώ όχι επειδή γούσταραν αλλά επειδή αν έμεναν εκεί που γεννήθηκαν πχ θα τους σκότωναν;
Ίσως μου λέει αλλά δεν με ενδιαφέρει. Δεν έχουν δουλειά να είναι εδώ.
(δεν του είπα ότι οι περισσότεροι από αυτοί κάνουν αναγκαίες δουλειές που κάποιος σαν εκείνον ή εμένα δεν θα ήθελε να κάνει επ' ουδενί).
Όταν τον είχα ρώτησει προηγούμενως σε άσχετη φάση τι δουλειά κάνει, μου απάντησε κάτι σχετικό με lifestyle της νύχτας και μου είπε ότι είναι χρόνια άνεργος και ότι εργάζεται ευκαιριακά.

Ρε του λέω, εγώ που έχω ζήσει και εργαστεί και σπουδάσει και ταξιδέψει σε διάφορες χώρες στο εξωτερικό, δεν θυμάμαι να ένιωσα ποτέ ότι απειλούμαι επειδή είμαι ξένος. Πήγαινα με τη νοοτροπία ενός φιλοξενούμενου, ενός επισκέπτη και ποτέ δεν μου φάνηκε ότι με αντιμετωπίζαν ως κατώτερο επειδή ήμουν ξένος. Ορισμένοι (αγγλοι) είχαν μια τυπικότητα στα όρια της παράνοιας, αλλά στο βαθμό που πας με τους κανόνες, ΟΚ και αυτή δεκτή είναι.

Ρε συ του λέω, μπορεί η αριστεροί να μην είναι άγιοι αλλά θα γενικά σε αφήσουν στην ησυχία σου ό,τι και αν πιστεύεις. Η Χ.Α. από αυτά που βλέπω προωθεί το μίσος.
Φταιν τα ΜΜΕ για αυτό.
Μπορεί να φταιν τα ΜΜΕ για αυτό σε κάποιο βαθμό, αλλά μιλάνε οι ίδιοι μόνοι τους και προωθούν την ιδεολογία του μίσους. Το ΜΜΕ θα μου δείξει ένα στέλεχος της ΧΑ να λέει τα μύρια όσα. Δεν είναι το σχόλιο του ΜΜΕ που θα με κάνει να βλέπω αρνητικά την ΧΑ, θα είναι αυτά που θα λέει το στέλεχος.
Και η ΧΑ προάγει το μίσος ενάντια σε ό,τι δεν είναι ΧΑ, δεν της μοιάζει, δεν την ασπάζεται. Σήμερα μπορεί να στοχοποιεί τους αδύναμους αλλοδαπούς. Αύριο όταν αυτοί τελειώσουν θα στοχοποιεί τους κουτσούς, τους τυφλούς, όσους δεν ξυρίζονται, όσους έχουν μακρυά μαλλιά, τους βλάκες, τους έξυπνους, εμένα ή και εσένα. Το μίσος δεν έχει όρια και σύνορα. Το μίσος της ΧΑ είναι εναντίων όλων και κυρίως αυτών που δεν μπορούν να αντιδράσουν. Τουλάχιστον οι αριστεροί, αν στοχοποιούν κάποιον αυτοί δεν είναι οι αδύναμοι, είναι όσοι μισούν χωρίς όριο και όσοι κατακλέβουν την Ελλάδα τους οποίους η ΧΑ αφήνει ανενόχλητους αν δεν είναι τσιράκι τους.

Η συζήτηση δεν προχώρησε πολύ, γιατί με το πολύ αλκοόλ δεν μπορείς να κάνεις μακρόπνοες συζητήσεις, αλλά καθώς τον έβλεπα να φεύγει, σκεφτόμουν ότι λόγω κατασκευής του θα ήταν και ο ίδιος εύκολο θύμα της ΧΑ και κάθε άλλης ναζιστικής οργάνωσης. Δεν ήταν μόνο το τικ του που θα μπορούσε να τον καταδικάσει και το οποίο εμφανίζονταν σε περιόδους στρες, αλλά και το γεγονός ότι κούτσαινε ελαφρώς.

No comments:

Post a Comment