Wednesday, May 25, 2011

Μπλέξαν οι γραμμές μας... (υποκλοπες email)

Υποκλοπές Email ?

Προχτές έστειλα 4-5 αρχεία μέσω email (για επαγγελμαιτκούς σκοπούς) από το yahoo webmail μου στο επαγγελματικό email του παραλήπτη βασισμένο στην Otenet.

Το στέλνω λοιπόν το απογευματάκι και κατά τις 21:30 το βράδυ, μου έρχεται ηλεμήνυμα από άγνωστο αποστολέα. Περίεργος το ανοίγω και το παλλικάρι μου έλεγε ότι τα έγγραφα τα έστειλα σε λάθος διεύθυνση. Κάγκελο εγώ. Ελέγχω και ξαναελέγχω τον παραλήπτη στο δικό μου μήνυμα, κοιτάω τον παραλήπτη στο πρωωθημένο μήνυμα που είχε την καλωσύνη να μου στείλει, δεν είχα κάνει κανένα λάθος στη διεύθυνση.

Η διεύθυνση του ανθρώπου που με ειδοποίησε για το περίεργο, είχε 3 κοινά γράμματα με τη διεύθυνση του ανθρώπου που ήθελα να στείλω τα έγραφα και κατά τα άλλα καμία σχέση.

Έστειλα τα έγγραφα δεύτερη φορά και πάλι με ειδοποίησε ότι τα έλαβε ο άσχετος παραλήπτης.
Την επόμενη μέρα που επικοινώνησα με τον άνθρωπο που ήθελα να τα στείλω μου είπε ότι τα έλαβε 2 φορές αλλά και έτσι ακόμα δεν εξηγείται πως μοιράστικαν σε τρίτο πρώσωπο χωρίς να το έχω συμπεριλάβει στις διευθύνσεις παραληπτών...

Μήπως έχουμε μια νέα υπόθεση υποκλοπών αυτή τη φορά σε ηλεκτρονική μορφή; Υπάρχουν φήμες για το Echelon των Αμερικάνων, αλλά μήπως κάνουν και τίποτα Ελληναράδες Αμερικανιές;

No comments:

Post a Comment