Sunday, October 17, 2010

Το Καρτέλ των Σχολών οδηγών

Τις προάλλες μου έλεγε μια φίλη μου ότι ήθελε να βγάλει δίπλωμα αυτοκινήτου και μηχανής. Ρωτάω και εγώ ένα γνωστό μου πόσο πάει το μαλί, για να λάβω την απάντηση 750 του αυτοκινήτου και 350 της μηχανής, και αφού θα τα κάνει και τα δύο μαζί, μπορεί να κόψει κάτι. Δεν αναφέρθηκε κάτι για απόδειξη.
Τηλεφώνησε και η φίλη μου σε κανά δυό άλλους που βρήκε και εκείνοι της είπαν τις ίδιες τιμές, ή 1000 € χωρίς απόδειξη.
Και αναρωτιέμαι πως γίνεται τρεις διαφορετικές σχολές οδηγών σε διαφορετικές περιοχές να έχουν ακριβώς την ίδια τιμολόγιση; Την ορίζει η νομοθεσία; Και στην τελική μήπως αυτό συνιστά καρτέλ;

Και δεν φτάνει μόνο αυτό τα -100€ χωρίς απόδειξη είναι το 10% της τιμής. Πόσο ΦΠΑ έχουν οι σχολές οδηγών; 23% ή μήπως έχουν ειδικό καθεστώς; γιατί το 23% του 1100 είναι 253€ και όχι 100€. Δηλαδή οι κλέφτες (;) των σχολών οδηγών όχι μόνο δεν καταβάλουν το φόρο που τους αναλογεί, αλλά κάνοντας σκόντο από χρήματα που δεν είναι δικά τους τσεπώνουν και 153€ που θα πηγαίνανε στο κράτος.

No comments:

Post a Comment